duminică, 12 februarie 2012

Am incercat


           Am incercat,,,


               Sunt martor ocular si de multe ori asist un timp mai indelungat la sotia mea care intr-un stil profesionist, personal reuseste sa transpuna pe panza o serie de imagini si portrete. De multe ori mi-am zis – oare eu nu reusesc sa realizez un tablou?  Eu nu stiu sa tin pensula in mana-mi tremuranda? Cum sunt o fire cam ambitioasa am incercat,,, Iata ca a rezultat! 
 

            Concluzia finala este urmatoarea,   nu trebuie sa sti sa te ti de pensula, trebuie sa sti o serie de secrete care le descoperi doar in timp. Dar arta greu de dobandit este alegerea si combinarea culoriilor pentru a obtine imaginea dorita.  Degeaba ai cutiile pline cu culori daca nu sti sa le faci sa vorbeasca, nu sti sa le combini placut ochiului
 

             Am si eu o mica satisfactie. Pot zice ca am incercat. Fara ajutor,,,,relizam si mai putin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu